A devenit o realitate ca atunci cand apare o intrebare, primul impuls este de a cauta raspunsul pe Google. Daca ai nevoie de ceva, Google este locul unde cauti. Concluzia fireasca este ca daca ai o firma, iti trebuie un loc al tau in Google ca clientilor tai sa le fie usor sa te gasesca. Nu uita ca toate firmele mari isi rezerva un loc pe internet si ironia sortii este ca ele vor aparea cand cineva cauta ceva pe internet. Ei cresc, in timp ce cei ce nu aleg calea internetului, stau pe loc sau poate mai rau.
Si iar fie spus, in business nu exista eu nu am nevoie de clienti. Sau clientii mei nu sunt pe internet. Orice fel de clienti sunt pe internet, de la persoane fizice la cele juridice. Internetul este pentru toata lumea. Este o conceptie gresita ca numai anumiti clienti aceseaza internetul. O foarte mica parte a clientilor tai nu sunt pe internet si accea de obicei nu au putere de cumparare. Orice afacere trebuie propulsata pe internet si trebuie pregatita pentru viitor.
Nu conteaza ca nu te adresezi lumii sau intregii tari, ci ai un business local, afacerea ta tot va beneficia de pe urma unui website bine conceput. Cine te stie ca firma, te stie, dar cine nu trece pe strada firmei tale, nu stie de existenta acesteia si nu are ocazia de a afla de ea. Prin website spui lumii cine esti (firma ta) si unde te gaseste, eventual cand.
Imagineaza-ti ca ai o afacere de inchirieri de echipamente a carei model de afacere este urmatorul: clientii tai trebuie sa vina la centrul de inchirieri si sa ridice respectiv predea bunurile inchiriate. Avand website, in primul rand iti mediatizezi oferta: ce ai de inchiriat (model, stare), cat costa pe unitatea de timp de inchiriat si disponibilitatea (este sau nu inchiriat deja). Clientii tai vor putea face rezervari, astfel incat sa nu faca drumul dejaba pana la centrul de inchirieri.
Plus, le dai idei clientilor tai cum si-ar putea petrece timpul liber sau rezolva o problema, dupa caz.
Daca ai o firma, iti trebuie publicitate. Websiteul este cea mai ieftina forma de publicitate si are avantajul ca este acolo pentru tine 24 de ore, 7 zile din 7.
Fiind prezent pe internet, creste increderea clientilor in a face afaceri cu tine, oferi noilor clienti posibilitatea de a te gasi si iti poate largi timpul de servire a clientilor prin informatii sau prin vanzare de bunuri sau servicii.
Si inca o data, avand website orice tip de reclama devine mai eficienta pentru ca se pot si trebuie facute referiri la websiteul afacerii. Websiteul devine punctul de referinta pentru afacere, devine imaginea afacerii in fata lumii. Prin website o firma isi poate proiecta imaginea sa pe plan economic.
De ce vorbesc de cresterea increderii in ochii clientului?
Simplu, daca ai un website, poti sa detaliezi calitatea produselor sau serviciilor oferite,
poti sa iti exprimi punctul de diferenta intre firma ta si cele ale oponentilor tai,
poti sa expui portofoliul,
poti fi gasit pe internet.
Principiul de baza in proiectia imaginii afacerii tale va fi: gandeste la scara larga ca partenerii tai sa capete incredere in afacerea ta.
Si nu in ultimul rand, un website sau mai corect spus o aplicatie web poate veni in ajutorul afacerii prin functiile specifice ce le poate indeplini. Exemple in acest sens pot fi urmatoarele:
Exemplele pot continua la infinit. Websiteul poate duce la eficientizarea oricarei afaceri, trebuie doar identificate si materializate.
Concluzia pledoariei pro a avea website: Daca ai website, existi. Daca nu ai website, cine te va cauta pe strazi si cum? Nu exista afacerea prea mica pentru a avea un website. Daca tu nu vorbesti de afacerea ta, cine sa o faca?
Noi folosim datele pe care tu le furnizezi prin interactiunea ta cu acest site folosind cookies. Toate datele colectate via cookies sunt esentiale pentru functionarea corecta a acestui site.
Daca nu esti conectat, toate informatiile sunt anonime. Pentru mai multe informatii citeste paginile: Protectie date personale si Cookies.